Konfiguracja wysokowydajnego systemu na platformie Sandy Bridge - samouczek wideo

Cześć przyjaciele, dziś będę skonfigurować komputer, począwszy od procesora, który jest częścią Sandy Bridge, procesory te są wysokie osiągi i pochodzą z wielu ulepszeń i nowych funkcji.
Sandy Bridge to nazwa kodowa rodziny procesorów, które stały się dostępne zaczynając 9 stycznia 2011, pochodzą one z wielu innowacji i nowych funkcji, najważniejszą innowacją jest Turbo Boost zwiększa bardziej inteligentny procesor FREQ, gdy jest to konieczne, gdy Jeśli tak nie jest, aby spożywać mniej niż w poprzednim pokoleniu, podsumowując mamy mniejsze zużycie energii i mniej ciepła bezużyteczny, więc mniejsze chłodnice.
Cechą nowe i bardzo ciekawe jest szybka synchronizacja z nim można transkodowanie materiałów wideo bardzo szybko procesory Sandy Bridge może zawstydzić najmocniejszy (NVIDIA CUDA, you-stream), nie miałem początkowo sądzono ale przekonałem się o tym, kiedy kładę procesor do pracy (i7 2600).
System jest obecnie w czołówce, wybraliśmy najlepsze komponenty na rynku, nie marnować pieniędzy, wzięliśmy najlepsze składniki, ale mieszkaliśmy z oka na budżet, to poziom wydajności jest trudne znaleźć, a jeżeli stwierdzimy, że kosztowało nas ogromnie.
Dziś każdy nowy system musi mieć SSD dla systemu operacyjnego, który oznacza, złoto, co dobrze jest mieć bardzo wysokie wydajności komponentów, jeśli masz wolny dysk twardy?
Źródło wybrany jest wytwarzany przez Seasonic jest źródłem ostatniej generacji zakres mocy i nie należy mówić zbyt wiele, Seasonic są źródłami 30 lat, do tej pory nigdy nie rozczarowanie, a wręcz przeciwnie, konstrukcja stosowana w konstrukcji jest ich źródeł obecnie najczęściej kopiowane, nawet zwrócił się do nich za uczynienie Corsair najlepszymi źródłami.
Obudowa jest sen, że ten model będzie moja następna sprawa, którzy zrobili to, gdybym wiedział to, co potrzebne, myśleli o wszystkim, patrząc na kilka Testy na siatce a zrozumiesz co mam na myśli.
Mam nadzieję, że lubisz konfigurację, jeśli kupisz ten system może wrócić do okna komentarzy powiedzieć nam jak się poruszają.
Pamiętaj, że jeśli masz sugestie, skargi lub uzupełnień, nie wahaj się napisać w polu uwagi, de także jeśli spełnione komentarze box użytkownik ma problem i można mu pomóc, nie wahaj się tego zrobić, tylko w ten sposób możemy zrobić to miejsce lepsze, patrz ramka komentarzach!
Na polu uwagi próbuje dostać się nieco na ten temat, aby inni użytkownicy mogą oferować tutorial + komentarze odpowiednie komentarze mogą być dodatkowe wsparcie za błędy użytkownika, ani chęci do nauki.
Zanim zadasz pytanie, spróbuj poszukać w komentarzach najstarszych, najbardziej razy tam już odpowiedział na to pytanie.
Użyj więcej kategorii u góry strony i wyszukiwarki z prawego rogu, aby szybko dotrzeć do tego, co Cię interesuje, mamy ponad 500 samouczków, które pokrywają niemal każdy gatunek oprogramowania, zdaliśmy sobie sprawę, że po prostu trzeba szukać dla nich i je oglądać.

Instrukcja obsługi videotutorial.ro

Wyszukiwarka.
Jeśli na przykład masz problem z Yahoo Messenger, można wprowadzić w naszych ogólnych wyszukiwarek takich jak Yahoo Messenger, bałagan, bałagan, ID, multimess problemu, błędu komunikatora Messenger, itp, widać, że masz wybór.

Kategorie.
Jeśli korzystasz z kategorii rozwijanej Kowalski pasek pod kategorii Strona: Office, Graphic-Design, Hardware, Internet, Multimedia, bezpieczeństwo, system, przechowywanie, tworzenie kopii zapasowych, w tych kategoriach są organizowane podkategorie i sub-sub -categorii, że to bardziej dokładne filtrowanie. Aby znaleźć coś związane z Yahoo Messenger wykorzystaniem kategorii można prowadzić kategorię:InternetNie otworzy inne podkategorie gdzie wybrać Voice-ChatStamtąd można przejść na podkategorią YahooWreszcie, z tych filtrów pojawi się na stronie, na której jedynymi przedmioty związane z Yahoo Messenger czy Yahoo Mail.

Archiwów.
na archiwa Możesz znaleźć wszystkie nasze tutoriale organizowane piękne dni saptameni, miesięcy i lat.
Wszystko jest logiczne, wystarczy postępować zgodnie z logiką.
Ciesz się!

Konfiguracja kilku alternatywnych samouczek +

rdzenie procesora 4 bez HT.
Intel Core i5-2500K Sandy Bridge, 3300MHz
Procesor rdzenie + HT = 4 8 widać podstawowy system (alternatywnie wydajności.
Intel Core i7-2600 Sandy Bridge, 3400MHz
Baza Paca.
Gigabyte PH67A-UD3-B3, Gniazdo 1155
Baza Paca z UEFI BIOS (alternatywa z grafiką).
Asus P8P67-LE, Gniazdo 1155
Pamięć DDR3.
Xtream TeamGroup 4GB (2x2GB) DDR3, 2000Mhz
SSD dla systemu operacyjnego.
Solid State Drive (SSD) OCZ OCZSSD2-2VTXE60G, 60GB
Hard Disk Storage.
Hitachi Deskstar HDD 7K1000.C 1TB, 7200rpm, 32MB
Karta graficzna może być zainstalowany opcjonalny 2 (SLI)
Asus GeForce GTX460 SE, 1024MB, GDDR5, 256bit
Zasilacz (PSU)
Źródło Seasonic X-760, 760W, 4 złącza PCI-X (multi GPU)
Corsair obudowa tower (wyprowadzenie kabla, ciecz chłodząca gotowe)
Corsair Obsidian obudowa 800D FullTower
Tańsze wieży obudowa (alternatywnej).
Antec Three Hundred Obudowa Wieża

ostrzeżenie

Jeśli chcesz kupić te produkty z PcGarage, należy użyć tego kuponu 88NX2AZW o zmniejszenie 1% całkowitej wartości produktów.

Cristian Cismaru

 

 


Podobne Poradniki


O Cristian Cismaru

Lubię wszystko, co związane z IT&C, lubię dzielić się doświadczeniem i informacjami, które gromadzę każdego dnia.
Dowiedz się, jak się uczyć!

Komentarze

  1. Alin powiedział

    Super twarde odkąd oczekujemy tutoriala.
    Zespół Pozdrowienia videotutorial

  2. zoom powiedział

    Ciekawy temat tej nocy, kiedy robię bv.voua baieti.Cristi odkryć więcej z następujących videotutorial doświadczenia idexu okien są ciekawi, jak zdobył swoją w7.sistemul.

  3. Wayne powiedział

    Cristi patrz kosztować system mniej niż 60 milionów, ale dwa źródła błędnie umieszczone w koszach zamiast jednego.
    W związku z tutrialul wyszedł bardzo dobrze, zwłaszcza w systemie, ale szkoda, że ​​nie mogę sobie pozwolić na jeden, tak.

    Gratulujemy tutoriale!

    PS: Hmmm, obudowa jest nadal dość drogie, zwłaszcza, że ​​istnieją tańsze alternatywy i że robisz dobrą robotę.

  4. Marius powiedział

    wziąłbym gdybym miał pieniądze sistēmu

  5. Florin powiedział

    Doceniam twoje tutoriale stale, dodając tylko w tym przypadku byłby system cen sztucznie zwiększona przez dodanie Koszyk dwóch źródeł zamiast jednego.
    Dzięki

  6. Razvan powiedział

    Sal mi wybaczyć sobie, że post tutaj asy komentarz, ale gdzie indziej nie ogolony w ogóle mam problem mówię ogromny Nie mogę zainstalować system Windows Vista lub Windows 7 torba cd wszystko pójdzie dobrze, aby dotrzeć do ostatecznego instalacja i tam Ładowanie nie jest gotowy czekał prawie pół godziny i nimik 3 może ktoś pomóż mi dużo systemu: procesor AMD anthlon (tm) processor 64 3200 +, MMX, 3DNou, 2.0GHZ
    Pamięć: RAM 1536 160 GB HDD 7100 GeForce GS ... .plsss ktoś mi pomóc i starałem się trzymać, aby zainstalować i jak to zrobić i sprawdzić hdd cd i nie mam z tym problemu i zameldowałem Rami ... a problemy karty graficznej ... nie wiem, co zrobić z nie chcąc iść NO CD ... nie ... pochodzą z stik instalację do końca i nie merge..nu Może nie incarca..nu moje zamki tylko PC nie czytać cd ani na torbie Stik gdy to samo dzieje wielką adik xp nie mam problemu z nim tylko z Vista i Windows 7..spuneti mi, co mogę zrobić zadowoli więcej ... mltumesc

    • webdan powiedział

      Razvan: Sal mi wybaczyć sobie, że post tutaj asy komentarz, ale gdzie indziej nie ogoloną na wszystkich Mam problem mówię ogromny Nie mogę zainstalować system Windows Vista lub Windows 7 torba cd wszystko pójdzie dobrze, aby dotrzeć do ostatecznego Instalacje i nie gotowe obciążenia czekał prawie pół godziny i nimik 3 może ktoś pomóż mi dużo systemu: procesor AMD anthlon (tm) processor 64 3200 +, MMX, 3DNou, 2.0GHZ
      Pamięć: RAM 1536 160 GB HDD 7100 GeForce GS ... .plsss ktoś mi pomóc i starałem się trzymać, aby zainstalować i jak to zrobić i sprawdzić hdd cd i nie mam z tym problemu i zameldowałem Rami ... a problemy karty graficznej ... nie wiem, co zrobić z nie chcąc iść NO CD ... nie ... pochodzą z stik instalację do końca i nie merge..nu Może nie incarca..nu moje zamki tylko PC nie czytać cd ani na torbie Stik gdy to samo dzieje wielką adik xp nie mam problemu z nim tylko z Vista i Windows 7..spuneti mi, co mogę zrobić zadowoli więcej ... mltumesc  

      Masz problemy z płytą główną (dowolny moduł karty pamięci sprawia, że ​​twoje twarze).

  7. andu powiedział

    I nie jest zbyt ciekawy.
    W 52 mln Zrobiłem system, który rozkłada się w dwóch niezależnie masz.

    Powiedziałeś, że to, co skonfigurujesz, będzie super w porządku za 2/3 lata. Cóż, za 2/3 lata na pewno pojawią się aplikacje korzystające z 6 rdzeni, więc masz już jeden - na procesorze.
    4GB DDR3 obecnie ok. Nie w 2 / 3 lat.
    Płyta GTX460 jest ok, ale nie na co zwrócić uwagę w FUTUREPROOF systemu.
    Obudowa jest fanaberia. Pogodnie. Nie dać każdemu normalną głowę 1400 Roni na obudowie.
    Źródło jest bardzo dobry, prawdopodobnie najlepszy / użytecznym elementem wszystkiego można umieścić tam.
    SSD jest ok i tylko dlatego, że ma doskonałą jakość / cena dziś.
    Mogłoby być lepiej ... dużo lepiej.
    http://www.pcgarage.ro/vizualizare-wishlist/342360/

    • anduCiekawa i niezbyt.
      W 52 mln Zrobiłem system włamania dwóch acolo.Ai co pan powiedział, że ustawiono będzie bardzo ok, a ponad 2 / 3 roku. Cóż, 2 / 3 roku z pewnością pojawią się aplikacje, które używają 6 rdzeń, więc masz już jeden - procesor.
      4GB DDR3 obecnie ok. Nie w 2 / 3 lat.
      Płyta GTX460 jest ok, ale nie na co zwrócić uwagę w FUTUREPROOF systemu.
      Obudowa jest fanaberia. Pogodnie. Nie dać każdemu normalną głowę 1400 Roni na obudowie.
      Źródło jest bardzo dobry, prawdopodobnie najlepszy / użytecznym elementem wszystkiego można umieścić tam.
      SSD jest ok i tylko dlatego, że ma doskonałą jakość / cena dziś.
      Mogłoby być lepiej ... dużo lepiej.
      http://www.pcgarage.ro/vizualizare-wishlist/342360/  

      Przede wszystkim trzeba pytać, czytać o zmianach, które pochodzą z Sandy Bridge, zwłaszcza Szybkie Sync.
      PROC umieścić cię tam jest słabszy (średnia test) i droższe transkodowania nie chce rozmawiać ...
      Poza AMD 45nm Państwa (vs 32 5 i2500 k), co oznacza, że ​​wiele do 6 rdzenie ciepło, TDP 125w bez dobrego chłodnicy?
      Wydajność karty graficznej jest zbyt drogie, ale jeśli dam moje obudowę worka nawet nad kartą graficzną SLI skaluje efektywne Sandy Bridge.
      Nie rozumiem, dlaczego wziął ala SSD, choć ma contoller SandForce jest ograniczona do umowy pomiędzy IOPS SandForce i OCZ.
      Pamięć jest niezwykle ... .. wartość!
      Corsair źródłem wyboru jest słaba, 80Bronze = nieskuteczne, kondensatory Rubycon umieszczone są na tańszych źródeł, wentylator głośno, tandetne, dlaczego uważasz, że wybrane źródło kosztów mi podwoi?
      Takie składniki potrzebne stabilność źródła żywności, która nie wierzy może zapewnić stabilność, wydajność nie wspomina, że ​​w Rumunii jest tania energia elektryczna, czy nie?.
      Mogłem iść dalej, ale będę tutaj zatrzymać.

      • andu powiedział

        Cristi-admin:
        Przede wszystkim trzeba pytać, czytać o zmianach, które pochodzą z Sandy Bridge, zwłaszcza Szybkie Sync.
        PROC umieścić cię tam jest słabszy (średnia test) i droższe transkodowania nie chce rozmawiać ...
        Poza AMD 45nm Państwa (vs 32 5 i2500 k), co oznacza, że ​​wiele do 6 rdzenie ciepło, TDP 125w bez dobrego chłodnicy?
        Wydajność karty graficznej jest zbyt drogie, ale jeśli dam moje obudowę worka nawet nad kartą graficzną SLI skaluje efektywne Sandy Bridge.
        Nie rozumiem, dlaczego wziął ala SSD, choć ma contoller SandForce jest ograniczona do umowy pomiędzy IOPS SandForce i OCZ.
        Pamięć jest niezwykle ... .. wartość!
        Corsair źródłem wyboru jest słaba, 80Bronze = nieskuteczne, kondensatory Rubycon umieszczone są na tańszych źródeł, wentylator głośno, tandetne, dlaczego uważasz, że wybrane źródło kosztów mi podwoi?
        Takie składniki potrzebne stabilność źródła żywności, która nie wierzy może zapewnić stabilność, wydajność nie wspomina, że ​​w Rumunii jest tania energia elektryczna, czy nie?.
        Mogłem iść dalej, ale będę tutaj zatrzymać.  

        kompletne ze źródłem, mieszkania, miejsca Sandy Bridge, nanometrów 32 itp, mogę powiedzieć, że mi się system skonfigurowany system, aby pokonać w grze / test.
        Nie rozumiem, jak można wziąć sprawy do obrotu (lub przydatne) Krótki Sync płci.
        Tak, nie wiem co, ale powiem ci coś jeszcze: nikt nie dba.
        Rzeczy były jak każda nowa seria kart procesor / video itp Gen strona dwukanałowy = szorowanie drewnianą nogę. Wyższa wydajność, ale również nieznaczny (2 / 5% = 0).
        Mówisz umieścić gtx460.
        To jest źródłem mojego X prowadzi 2 6970 (game over).
        SSD Vertex wybrana przeze mnie jest ponad 2 swojej testów. Niewiele, ale jest.
        Nie wkładaj pysk na rzeczy marketingu. Zawsze będą nowe rzeczy, nie powinno się coś ważnego do nich dostać.
        W końcu, będzie oszukać.

        • AdrianGudus powiedział

          andu:
          kompletne ze źródłem, mieszkania, miejsca Sandy Bridge, nanometrów 32 itp, mogę powiedzieć, że mi się system skonfigurowany system, aby pokonać w grze / test.
          Nie rozumiem, jak można wziąć sprawy do obrotu (lub przydatne) Krótki Sync płci.
          Tak, nie wiem co, ale powiem ci coś jeszcze: nikt nie dba.
          Rzeczy były jak każda nowa seria kart procesor / video itp Gen strona dwukanałowy = szorowanie drewnianą nogę. Wyższa wydajność, ale również nieznaczny (2 / 5% = 0).
          Mówisz umieścić gtx460.
          To jest źródłem mojego X prowadzi 2 6970 (game over).
          SSD Vertex wybrana przeze mnie jest ponad 2 swojej testów. Niewiele, ale jest.
          Nie wkładaj pysk na rzeczy marketingu. Zawsze będą nowe rzeczy, nie powinno się coś ważnego do nich dostać.
          W końcu, będzie oszukać.  

          Pomijalne dla tych, którzy prawdopodobnie słuchają Guty na YouTube i pozostają w bałaganie i dają kamerkę internetową laskom. Nie masz pojęcia, co to znaczy rozwijać i wdrażać takie technologie, a zwłaszcza mieć możliwość ich wykorzystania. Kto jest maniakiem i kto naprawdę wykonuje PRACĘ na komputerze i nie chce tylko, aby jego CS i bałagan działały, weźmie pod uwagę te technologie. W miarę bałaganu możesz trzymać się 512 MB pamięci RAM… to wszystko, co ma znaczenie dla większości z Was…

  8. BGD powiedział

    Tak, czekamy na przewodnika z wydajnym i tanim systemem…

  9. BGD powiedział

    Cristi, ale jeśli możesz nam udostępnić to oprogramowanie z częstotliwością próbną… Możesz zrobić samouczek na ten temat.

  10. Ionut powiedział

    2 razy dodałem źródło błędu, więc cena jest nieco niższa

  11. waveboy2u powiedział
  12. Sorin powiedział

    Byłoby interesujące a tutoraial o utworzenie systemu Sandy Bridge w maju ieftin.multumesc.

    • sorin00098 powiedział

      Sorin: Byłoby interesujące a tutoraial o utworzenie systemu Sandy Bridge w maju ieftin.multumesc.  

      Niestety zgadzam się z tine.Din cena osiągnęła Cristi nie jest przydatna.

  13. Marian powiedział

    Szczerze mówiąc, nigdy nie kupić płytę główną + CPU kosztować obudowy (bez źródła)

  14. Marian powiedział

    Ale mogę powiedzieć, że zatrzymaliśmy się z niektórymi z samouczka FHE aby nadążyć za dobrą pracę!

  15. Marian powiedział

    Ale mogę powiedzieć, że zatrzymaliśmy się z niektórymi z samouczka, aby utrzymać dobrą pracę!

  16. ASUS powiedział

    Cristi, ponieważ czeka na tym kursie, tak to jest bardzo dobre, ale trochę rzeczą, jaką zauważyłem ciebie, dlaczego nie można umieścić w konfiguracji i7 2600K że posiadasz, masz prosty ma odblokowany mnożnik, ale idzie i5 ale jeśli powiedział jej bronić SATA SSD 3 3 spodziewać, a jeśli czekając na innych procesorach inne gniazdo ci powiedział odwracając się i inne procesory Sandy bridge z zewnątrz, więc nie spiesz się, że ponad 1-2 roku pojawi Iara kto wie, co pomysł zbierają intel Banisor tak dobrze i wziąć nowy komponent być kierowany. Dziękuję za tutorial wykonany ale na rynku pojawił 1155 lub wszystkie płyty nie są dostępne, tak aby nie dać pieniądze, aby rzucić mnie do szału. BAFTA

  17. MCI powiedział

    Witam. Szanuję bardzo za to, co robisz. Ale ten poradnik wydaje się dość słaba, ponieważ może wziąć coś o wiele lepszego w mniej pieniędzy.
    Oto tylko jeden przykład, a jestem pewien, że możemy zrobić o wiele lepiej niż ja i tu: http://www.pcgarage.ro/vizualizare-wishlist/342448/ , Dzień dobry, dziękuję za waszą ciężką pracę!

    • AdrianGudus powiedział

      MCIWitam. Szanuję bardzo za to, co robisz. Ale ten poradnik wydaje się dość słaba, ponieważ może wziąć coś o wiele lepszego w mniej pieniędzy.
      Oto tylko jeden przykład, a jestem pewien, że możemy zrobić o wiele lepiej niż ja i tu: http://www.pcgarage.ro/vizualizare-wishlist/342448/ , Dzień dobry, dziękuję za waszą ciężką pracę!  

      Wybrana płyta główna jest trochę „niska”. Nie widzę sensu zintegrowania wideo, o ile masz piaszczysty mostek i zintegrowaną grafikę. Dlaczego kupiłeś kartę graficzną, jeśli nadal wybrałeś płytę główną ze zintegrowanym wideo? Poza tym masz za mało USB, których potrzebuje dziś coraz więcej ludzi. Całe bzdury, które umieściliśmy w komputerze, są na USB. Złącze VGA i DVI jest bezużyteczne, jeśli kupisz dedykowaną kartę graficzną. Talerz Cristi wydaje mi się najbardziej idealny i nie mówię, że jest moim kolegą, ale dlatego, że taka jest prawda.

  18. Calin powiedział

    Źródło drogie .. zbyt silne wspomnienia 2000MHz nie tyle można zrobić z fracventa, procesor może Lau coś lepszego mieszkania drogie, bardzo drogie, HHD horror .. Myślę, że to najbardziej banalne konfiguracji.

    • Calin: Source drogie .. zbyt silne wspomnienia 2000MHz nie tyle można zrobić z fracventa, procesor może Lau coś lepszego obudowa drogie, bardzo drogie, HHD horror .. Myślę, że to najbardziej banalne konfiguracji.  

      Dysk kładę tylko przechowywanie systemu wybraliśmy SSD, który jest obecnie najlepszym dostępnym na naszym rynku.
      Obudowa jest dla koneserów, którzy nie chcą wydawać zbyt dużo, złożyliśmy tańszą alternatywą samouczek.
      Wspomnienia są bardzo szybkie, płyta obsługuje do 2200 a nawet więcej, jeśli uważasz, że jest o wysokiej częstotliwości można uzyskać innym 1333 lub 1600 z tej samej serii, ale nie widzę sensu, dlaczego chcesz mniejszą prędkość, szczególnie jest super szybki procesor.
      Jeśli mówimy o procesorze, to zwierzę, strona podkręcania jest bardzo proste w dzisiejszych czasach, wystarczy podnieść mnożnik, podszedł do 4.9 lub 5.0 idzie wszędzie tam, gdzie zbiornik, że Sandy Bridge i uwierz mi wiem mówię, kto chce procesor jest w poradniku dla lepszej alternatywy, ale nie polecam, cena jest zbyt wysoka, a wydajność nie zmienia się z ceną na tym poziomie.

  19. zoom powiedział

    RW.In pokoleń z obudową, większość z was nie ma pojęcia jak to wygląda system w takim przypadku. Jeśli kiedykolwiek miał okazję zobaczyć ciebie to pocisk, aby zmienić to, co jest wart wszystkich pieniędzy zbyt scumpa.Dupa mi żyć.
    http://www.youtube.com/watch?v=Whe2aQFWd5Y

    • zoom: RW.In pokolenia z obudową, większość z was nie ma pojęcia jak to wygląda system w takim przypadku. Jeśli kiedykolwiek miał okazję zobaczyć ciebie to pocisk, aby zmienić to, co jest wart wszystkich pieniędzy zbyt scumpa.Dupa mi żyć.http://www.youtube.com/watch?v=Whe2aQFWd5Y  

      Widziałem go na żywo i byłem zaskoczony, to dzieło sztuki, a może to jest trochę drogie, ale nie sądzę, będzie można kupić kolejną szafkę w najbliższych latach 10.
      To jest dla tego, kto jest pasjonatem siebie, napisałem alternatywę dla tej sprawy.

  20. Marius Florin powiedział

    Konfiguracja acestasta Cristi znacznie w przyszłości Naprawdę chciałbym Sami kupić ten komputer i miałem trochę czasu Akum konfiguracja płyta asceasta piasku Brigde. bardzo trudne

  21. Pan problem powiedział

    Jak nazywa się gadżet facet, który używam na cpu?

  22. cretzu powiedział

    Super twarde, ale zapomniałeś chłodnicę Sandy Bridge lub przejść bez? I jeszcze jedno, nawet DVD-RW lub do cholery konfiguracja BlueRay, eh?

    • AdrianGudus powiedział

      cretzuSuper twarde, ale zapomniałeś chłodnicę Sandy Bridge lub przejść bez? I jeszcze jedno, nawet DVD-RW lub do cholery konfiguracja BlueRay, eh?  

      30.000 zostało powiedziane razy w innych tutoriali, że wciąż mamy od konfiguracji witryny związane jak:
      Procesor CPU BOX oznacza, że ​​pochodzi pudełkową gotowe wszystko, czego potrzebujesz, w tym: chłodnica, wentylator, pasta termoprzewodząca stosować gotowe i zatrzaski lub akcesoria mocujące.
      Gdy szukasz procesora, a następnie wpisać nazwę oznacza BOX ma wszystko w polu.

      • Mihai.m powiedział

        AdrianGudus:
        30.000 zostało powiedziane razy w innych tutoriali, że wciąż mamy od konfiguracji witryny związane jak:
        Procesor CPU BOX oznacza, że ​​pochodzi pudełkową gotowe wszystko, czego potrzebujesz, w tym: chłodnica, wentylator, pasta termoprzewodząca stosować gotowe i zatrzaski lub akcesoria mocujące.
        Gdy szukasz procesora, a następnie wpisać nazwę oznacza BOX ma wszystko w polu.
          

        Poważnie, przed wami byli aroganccy, a zobaczysz, że strona i5 NIE COOLER tylko i7 ma chłodnicę. Na i5 2500k na emag jest napisane wyraźnie i duże „nie zawiera chłodnicy” w opisie produktu. Uważaj, jeśli kupisz Sandy Bridge, niektórzy mają chłodnicę, a inni nie. Nawet jeśli ma pole nazwy.

  23. Alex996 powiedział

    Gratulujemy i czapki z głów przed wami podjąć pracę exelenta.Sistemul jest skuteczne, ale skumpica. Proszę, jeśli możesz i masz czas, zrobić tutorial o HirensBooCD klar 13.01 bo widziałem, że może być interesat.Inca jeszcze raz i tak dalej tinetio GRATULACJE !!!

  24. Liviu powiedział

    Neai nie szaleństwo w ogóle ostre smród cap.Foarte dobry system, ale warto jeden miesiąc pół !! iść za granicą i zakup systemu mogą pozwolić 2 miesięcy sati sati można kupić i głośniki i osocze etc.Mai nieba tak tutoriali na systemie Sandy Bridge w maju wydajność !!! A jeśli nadal nie ma mostu avi marca wciąż przeszkadza !! Powodzenia !! doceniam pracę !!

  25. Ionut powiedział

    witam zrobić dobrą robotę chociaż system jest dość drogie :) dają wysoką wydajność !!!! raz jeszcze gratulujemy!

  26. AdrianGudus powiedział

    Cristi-admin:
    Kinda ssie ... GTX460 NVIDIA.
    Broszura 3dmark06 Domyślnie żadne wstrząsy.  

    Ciumpalacii inganfati myślę facetów, którzy nie mają pojęcia, co komputer i jesz występ wiedzieć, co 21709 w 3DMark?

    • Cristi powiedział

      AdrianGudus:
      Ciumpalacii inganfati myślę facetów, którzy nie mają pojęcia, co komputer i jesz występ wiedzieć, co 21709 w 3DMark?   

      ojej król rozmawiał z komputerów, co powiedzieć.
      większość z nich jest właśnie dla tego systemu jest nieproporcjonalna. że pieniądze dostać i7 i GTX lub GTX 570 560 470 GTX TI czy może HD6950 wszystko bez dyskusji nad GTX 460 że osiągi.
      i nie cocolasiti GTX 460 więc to nie cud, to wydajność karty graficznej oznacza, że ​​najlepszy stosunek jakość / cena od NVIDIA. Jeżeli masz więcej niż £ 5000 dla GTX nie myśleć o 460.
      Przynajmniej być sprawiedliwe i uznać, że nie jest w systemie Idel, że pieniądze, które mogłyby być lepsze.

      • viorel powiedział

        Cristi:
        ojej król rozmawiał z komputerów, co powiedzieć.
        większość z nich jest właśnie dla tego systemu jest nieproporcjonalna. że pieniądze dostać i7 i GTX lub GTX 570 560 470 GTX TI czy może HD6950 wszystko bez dyskusji nad GTX 460 że osiągi.
        i nie cocolasiti GTX 460 więc to nie cud, to wydajność karty graficznej oznacza, że ​​najlepszy stosunek jakość / cena od NVIDIA. Jeżeli masz więcej niż £ 5000 dla GTX nie myśleć o 460.
        Przynajmniej być sprawiedliwe i uznać, że nie jest w systemie Idel, że pieniądze, które mogłyby być lepsze.  

        Jesteś całkowicie poza Nene. i5 2500k jest taki sam lub lepszy niż i7 930 lub 950 (wyklucza i7 2600k), które są 2-3 milionów droższe. Ponadto i5 2500k został odblokowany mnożnik, więc strzelać concluzia.Clock / Sandy Bridge zegar jest szybszy niż stary platformie procesorowej i7 1366 i szybciej niż cokolwiek AMD obecnie nawet ponad górnej granicy zakresu, który ma rdzenie 6. Zwrot Adriana "Myślisz ciumpalacii inganfati facetów, którzy nie mają pojęcia, co PC i jesz występ wiedzieć, co 21709 w 3DMark? "Mówi wszystko.

        • Cristi powiedział

          viorel:
          Jesteś całkowicie poza Nene. i5 2500k jest taki sam lub lepszy niż i7 930 lub 950 (wyklucza i7 2600k), które są 2-3 milionów droższe. Ponadto i5 2500k został odblokowany mnożnik, więc strzelać concluzia.Clock / Sandy Bridge zegar jest szybszy niż stary platformie procesorowej i7 1366 i szybciej niż cokolwiek AMD obecnie nawet ponad górnej granicy zakresu, który ma rdzenie 6. Zwrot Adriana "Myślisz ciumpalacii inganfati facetów, którzy nie mają pojęcia, co PC i jesz występ wiedzieć, co 21709 w 3DMark? "Mówi wszystko.  

          daj mi o tym, kto dał ci prawnika ty ??
          a jeśli chcesz wiedzieć nawet i7 2600k miałem na myśli, kiedy mówił o i7 z innego gniazda pewien, że o tym wspomniałem. I mówisz, że jesteś od siebie za tyle piśmie jak wspomniałem i7 Matale oprócz karty graficznej nie masz nic do powiedzenia, czy też nie i nie ma poza tym ???
          "Zwrot Adriana" jest głupie i oburzające jako redaktor gazety twierdzą, że czytelnicy są idiotami, czy coś nie jest zrobione brakuje zdrowego rozsądku.

          • viorel powiedział

            Cristi:
            daj mi o tym, kto dał ci prawnika ty ??
            a jeśli chcesz wiedzieć nawet i7 2600k miałem na myśli, kiedy mówił o i7 z innego gniazda pewien, że o tym wspomniałem. I mówisz, że jesteś od siebie za tyle piśmie jak wspomniałem i7 Matale oprócz karty graficznej nie masz nic do powiedzenia, czy też nie i nie ma poza tym ???
            "Zwrot Adriana" jest głupie i oburzające jako redaktor gazety twierdzą, że czytelnicy są idiotami, czy coś nie jest zrobione brakuje zdrowego rozsądku.
              

            Dobrze karty graficznej, aby go zobaczyć, tak, Hd6950 bałagan karty graficznej w cenie nie warto. AMD EOL.

          • Cristi powiedział

            viorel:
            Dobrze karty graficznej, aby go zobaczyć, tak, Hd6950 bałagan karty graficznej w cenie nie warto. AMD EOL.  

            poważnie ???? ile subiektywność bardzo słabe argumenty.
            HD6950 to dobra karta graficzna, zwłaszcza przy bardzo wysokich rozdzielczościach, a które w ostatnim czasie spadły ceny w niektórych modelach, a przy odrobinie szczęścia można odblokować HD6970.
            Ile słomka HD9650 znaleźć tę płytę między lei 1000 1500 i nie wiele wyników, które oferują.
            I jak powiedziałem "może hd6950" to jeśli wiesz, jak czytać, pozostaje to pragnieniem osoby, która kupuje system, może lubi tę kartę graficzną, może ma 3 monitory, ale co rozumiem, mógłbym również zaproponować HD6870. że zaproponowane przeze mnie karty graficzne są lepsze niż GTX 640 i wchodzą w budżet, dlatego je zaproponowałem. Jak widziałem, łączysz się z komponentem i trzymasz go z tym, nie jesteś w stanie spojrzeć na szerszą perspektywę ani to, co chcę powiedzieć, to to, że za te pieniądze możesz zbudować lepszy system.

  27. cretzu powiedział

    Niestety! Masz rację ale nie box chłodnice nigdy nie używane (hałas + nieskuteczne), ale DVD-RW lub BR wszystko, czego zapomnieli! Powodzenia!

  28. andu:
    kompletne ze źródłem, mieszkania, miejsca Sandy Bridge, nanometrów 32 itp, mogę powiedzieć, że mi się system skonfigurowany system, aby pokonać w grze / test.
    Nie rozumiem, jak można wziąć sprawy do obrotu (lub przydatne) Krótki Sync płci.
    Tak, nie wiem co, ale powiem ci coś jeszcze: nikt nie dba.
    Rzeczy były jak każda nowa seria kart procesor / video itp Gen strona dwukanałowy = szorowanie drewnianą nogę. Wyższa wydajność, ale również nieznaczny (2 / 5% = 0).
    Mówisz umieścić gtx460.
    To jest źródłem mojego X prowadzi 2 6970 (game over).
    SSD Vertex wybrana przeze mnie jest ponad 2 swojej testów. Niewiele, ale jest.
    Nie wkładaj pysk na rzeczy marketingu. Zawsze będą nowe rzeczy, nie powinno się coś ważnego do nich dostać.
    W końcu, będzie oszukać.  

    Kiedy byłem mały robiłem kolekcję niespodzianek, pamiętam miałem niespodziankę z Porsche, wszystko co zerwał z tym zaskoczeniem.
    W końcu pojawił się jeden z DeTomaso, przez co zrobiło mi się bardzo niedobrze, pamiętam, jakbym czuł się upokorzony, moje Porsche stawia tylko 300 na godzinę, a jego niespodzianka stawia 335, wiesz.
    Niespodzianki, niespodzianki… .., które czasy, okazja Turbo.
    Tyś pamiętał z dzieciństwa, byłem w twoim wieku w tym czasie.

  29. Andrei stefan powiedział

    Zrobiłem pc tak jak tego poradnika, przyszedł rachunek za energię elektryczną! Moja matka zabrała mój komputer i wyrzucony przez okno, ja za nim.

  30. viorel powiedział

    System Cristi wykonany w pełni zasługuje na pieniądze.
    Można poczekać i kupić i7 2600k lub 2500k.
    I 2600k miejsce na stacji do domu i nie dać mu więcej niż instrukcji 5,1 GHz 1.46v / LLC Higt przesunięcie + 0.110.Mai niż 5.1 nie chce jak każdy, nawet Windows nie chce się uruchomić, pozostaje zablokowana w wyjściowym Windows. próbowałem wszystkich możliwości, iam dał 1.55 i nadal nie chce, to mieliśmy pecha z moim egzemplarzu, złe wsadowym.
    andu:
    Człowiek, obecnie Intel nad AMD. Gry 6 rdzenie siedzieć bezczynnie, jeśli nie edycji wideo lub martwić miejscu 3d (w moim przypadku graficznego 3d że AMD jest bardzo dobry, ale wybacz, wolę Intel).
    Wiedz, że Nvidia jest ponad AMD w 6970 actuala.Amd jest bałagan na tym pieniądze, jeśli masz pieniądze można dostać 6970 z 2 milionów i kupić GTX570 jest skończona, że ​​AMD 6970. CUDA i PhysX Ponadto ci, co AMD nie wiedziałem gasesti.Daca nie CUDA (Compute Unified Device Architecture) to kompilator i zestaw programów rozwoju zaprojektowanych do pracy na GPU NVIDIA. Wiele programów profesjonalnych wdrożyły CUDA, wiemy, że są.
    Te wspomnienia nie są dla „bzdur”. Entuzjasta overclockingu wie, jakie wspomnienia kupić, te, które wybierasz, są zbyt „wartościowe”, jak mówią mu nazwy. Ten dysk SSD Vertex OCZ jest lepszy niż ten, który wybrałeś, Adata S599, który cierpi z powodu wejścia / wyjścia.
    Źródło Corsair 750TX że CWT wykonane V2 jest tak źle, jedyną dobrą rzeczą można umieścić w tej konfiguracji jest Andu ala Samsung HDD 1TB F3 która jest najszybciej Sata2 z 1 TB HDD.
    Więc moim zdaniem to bardzo złe i dużo pieniędzy, aby dać mu andu.

  31. cuibaru powiedział

    Adrian Cristi i chciałbym zapytać, bardzo miło mi swoją opinię na temat tego systemu, który kupiłem 1 internetowej saptamana.va śledzenia od samego początku, a ja bardzo wielu ludzi zalecanej, więc modlę się powiedz mi swoją szczerą opinię, a jeśli chcesz mi polecić monitor i karta graficzna (między 3 i 4 miliona każdego) Czekaj na odpowiedź się do przodu!
    Witam was!

  32. Costelina powiedział

    da widziana z daleka, którzy znają najlepsze tutoriale wiesz zrobić Cristi explici.pentru komentarz być i myślę, że jej szacunek, bo ci ludzie pracują na co fac.va Upewnij tutoriale dla komputerów starsze, ponieważ istnieje wiele ludzi, którzy mają stare komputery, które ma nam pomóc i tych, co robimy, aby być bardziej efektywne .eu old'm pewien, że istnieją rozwiązania i byłbym bardzo zadowolony, jeśli widzę, że pomoże nam w terms asta.urmaresc twoje tutoriale z przyjemności

  33. Alex powiedział

    Cześć, to kwestia niemal całkowicie poza te omawiane tutaj.

    Jeśli mogę kupić 2mhz z pamięci XMP Profile 1600gb do Kingston, który działa na platformie AMD XMP (a GX890 z X3 455) i nie wpływa w żaden sposób.

    Dzięki.

    _______________________________________

    Jak z powyższego układu, a jak ktoś powiedział powyżej,
    - etui jest droższe niż karta graficzna
    - źródło z 4 złączami PCI-X dla płyty głównej obsługującej tylko dwie takie karty
    + Drugi wariant wydaje się bardziej mieszkaniowego OK

    • AlexCześć, to kwestia niemal całkowicie poza te omawiane tutaj.
      Jeśli mogę kupić 2mhz z pamięci XMP Profile 1600gb do Kingston, który działa na platformie AMD XMP (a GX890 z X3 455) lub bez wpływu na jakiekolwiek fel.Mersi ._______________________________________ jak powyżej systemu, jak mówi a ktoś wyżej
      - etui jest droższe niż karta graficzna
      - źródło z 4 złączami PCI-X dla płyty głównej obsługującej tylko dwie takie karty
      + Drugi wariant wydaje się bardziej mieszkaniowego OK  

      Nie wiem, dlaczego nawet dać opinię, jeśli nie widziałem w swoim życiu występ karta graficzna.
      Dla Twojej ogólnej wydajności kart graficznych zawiera dwa złącza PCI-X altimentare lub dwa 6 lub 6 jeden i jeden 8.
      Dla tych, którzy wierzą, że obudowa jest zbyt drogie, kładę na dole tańsza alternatywa, można kupić obudowę dla lei 80.
      Proszę powstrzymać się w przyszłości, w przeciwnym razie będzie to zrobić golenia.

  34. Pokój powiedział

    Niech to będzie aproptie witryny spychacz Llano i dać go na ziemię z Intelem
    http://www.youtube.com/watch?v=mdPi4GPEI74&feature=player_embedded

    • viorel powiedział

      Pokój: Niech spychacz jest aproptie miejscu i dać Llano ziemi z Intelem
      http://www.youtube.com/watch?v=mdPi4GPEI74&feature=player_embedded  

      Do tego czasu można sobie wymarzyć. Relax, aby nie mieć sytuacji, w której również dać AMD Intel ziemia jest przeciwieństwem tego, co widzę eu.Cand AMD wydać Lano może to być pochodzących Ivy Bridge i praktycznie nie ma szans AMD ale co, czego nie trzeba się fanboy. Myślę nosić okulary, które są drukowane z logo i można zobaczyć przyszłość AMD ei.Poate mówiąc nam, co stanie się z AMD w ciągu najbliższych miesięcy. Do tego czasu mały dziób, AMD nie ma miejsca na tym polu uwagi.

      • Cristi powiedział

        viorel:
        Do tego czasu można sobie wymarzyć. Relax, aby nie mieć sytuacji, w której również dać AMD Intel ziemia jest przeciwieństwem tego, co widzę eu.Cand AMD wydać Lano może to być pochodzących Ivy Bridge i praktycznie nie ma szans AMD ale co, czego nie trzeba się fanboy. Myślę nosić okulary, które są drukowane z logo i można zobaczyć przyszłość AMD ei.Poate mówiąc nam, co stanie się z AMD w ciągu najbliższych miesięcy. Do tego czasu mały dziób, AMD nie ma miejsca na tym polu uwagi.  

        Nowa architektura procesora spychacz i Lano nastąpi najpóźniej latem tego roku, a różnią się od tych, które obecnie mają korzystać z nowej architektury.
        Jeżeli procesor AMD da mi 90% najsilniejszych wydajności Sandy Bridge po cenie 40-50% niższe muszę oberwać w głowę nie wybrać amd.

  35. MACKO powiedział

    FRUMAST TUTORIAL

    tutorialu poczekać i Sandy Bridge, ale z tańszych komponentów

  36. Robert.L powiedział

    Cześć! Ptr. Cristi na następujące pytania:
    Czemu pan przeniesiony na nową platformę Intela nie mieli problemów z błędów projektowych chipsetu H / P67?
    -Jak Można czynienia z wycofaniem z rynku tych chipsetów?
    -A Musi powrócić czeka wznowienie nowe wersje płyt głównych B3 W tym czasie pojawienie się na rynku nowych platform lub płyty, które opuściły wszystko?
    Dzięki!

    • Robert.LCześć! Ptr. Cristi na następujące pytania:
      Czemu pan przeniesiony na nową platformę Intela nie mieli problemów z błędów projektowych chipsetu H / P67?
      -Jak Można czynienia z wycofaniem z rynku tych chipsetów?
      -A Musi powrócić czeka wznowienie nowe wersje płyt głównych B3 W tym czasie pojawienie się na rynku nowych platform lub płyty, które opuściły wszystko?
      Dzięki!  

      Nie miałem problemu, te z Intelem powiedzieć, problem pojawia się 5% płyt głównych w okresie 3 lat do bardziej intensywnego użytkowania.
      Gdy masz problem, aby przejść do serwisu, aby zmienić płytę.

  37. Cristi powiedział

    Cześć! Ptr. Cristi Mam pytanie odnośnie gniazda 1366 Niedawno kupili płytę

    Podstawę składki p6x58d, problem jest nie wiem, jakie składniki do wyboru dla tej płyty tutaj

    Mam na myśli moc procesora i pamięci. Procesor idzie i7 960 3.2 GHz jest ekstremalny

    Nikt lepiej zbyt drogie asy nie wiem co wybrać, to przekracza całkowitą źródło pamięci chciałbym

    być najlepszym, 16 GB RAM wystarczy powiedzieć, częstotliwość jest trudniejsze. umieścić asy karty graficznej

    GeForce GTX Ti 560 dwa kawałki, CPU cieczy chłodzącej od samego początku, SATA SSD z HDD 3

    normalnego. 24 calowy monitor Full HD, chcę wrócić do źródła światła na określonej konfiguracji.

    Korzystanie z gier komputerowych i wideokonferencji HD, kamery HD użyć posta

    Kamera na żywo Potrzebuję świeżego przebieg, że muszę się super zespół

    Więc to, co stanie przesłać mój system faktycznie stosowane obecnie mój pierwszy system stacjonarny

    MacBook są bardzo z niego zadowolony, ale nie można z nim zrobić, co ja mam nadzieję, że stwierdzono powyżej

    Samouczek wideo wystąpić związane gniazdo aspektem 1366.

    O tutoriali mam żadnych słów są super zwłaszcza dla początkujących wiele spraw do

    skonfigurować komputer jako la carte i wciąż dziękuję wideo

    tutoriale.

    • AdrianGudus powiedział

      CristiCześć! Ptr. Mam gniazdo Cristi intrebarelegata 1366 Niedawno kupili płytę
      W oparciu p6 x 58d premii, problemem jest to, że nie wiem, co Komponenty alegpentru aicima myśli tę tablicę i moc procesora i pamięci. Na procesormerge i7 960 3.2 GHz jest ekstremalny
      Nikt lepiej zbyt drogie asy nie wiem co wybrać, to przekracza całkowitą źródło pamięci chciałbym
      być najlepszym, 16 GB RAM wystarczy powiedzieć, częstotliwość jest większa greu.la asipune karta graficzna GeForce GTX Ti 560 dwa kawałki, CPU cieczy chłodzącej od początku, dysk twardy SATA i 3 ssdcu
      normalnego. 24 calowy monitor Full HD, wrócę do saduceuszy lejertoata konfiguracji źródła określona.
      Korzystanie z gier komputerowych i wideokonferencji HD, HD camereavideo wykorzystania na post
      Muszę strumienia kamery, które naturalnie czyste voiavea potrzeba super zespół
      Więc to, co stanie przesłać mój system, mój system stacjonarny obecnie stosowane defaptprimul
      MacBook są bardzo z niego zadowolony, ale nie można z nim zrobić co mi podano powyżej mam nadzieję wystąpić poradnik video tutoriale związane gniazdka proporcji 1366.Despre nie mam słowa są super zwłaszcza incepatoriconteazafoarte dużo
      skonfigurować komputer jako la carte i wciąż dziękuję videotutoriale.  

      Dla źródła mamy już przewodnik… wpisz w polu wyszukiwania po prawej stronie czarnego marginesu: przewodnik zakupu źródła, wpisz, a znajdziesz tutorial.

  38. elita powiedział

    Cristi co należy umieścić tam jest bardziej modą
    głupia głowa mieszkaniowego Overkill niczyim 1400 da lei obudowę wiele małych szkieletów, które oferuje taką samą wydajność w cenie ponad firmy Hitachi mic.O również pył widziałem wybrałeś tylko ale kiedy budzisz przechowywania złe strony, które zstąpi na Ciebie i błędów CRC masz swoje cap.SSD ręce jest ok wybrałem sobie, więc to jest system ala przesadą źródłem
    Nie sądzę, rzucając system pieniężny ala zwłaszcza że są one znacznie lepsze alternatywy w tej samej cenie.
    Oto lista życzeń więcej niż ok.

    http://www.pcgarage.ro/vizualizare-wishlist/343186/

    • Mihai.m powiedział

      elita: Spółka również kurzu niż widziałem Hitachi wybrało tylko do przechowywania, ale kiedy budzisz się złych stron, które przyjdzie na was ręce i zabrać błędy CRC Headache

      Tak myślisz, chłopcze. Mam hitachi 80 GB na wątek (tak duże jak złącze…) Chodzi mi o to, że reszta komputera zawsze się zmieniała oprócz tego dysku twardego, płyt głównych, procesorów itp. Początkowe Miałem go na pentium 4 pc na gnieździe 468, czy coś w tym rodzaju, kupiony w 2001 roku. Nigdy nie miałem z nim żadnych problemów, ale wymieniłem 3 inne dyski twarde. I nadal działa, chociaż tak naprawdę go nie używam, trzymam go tam w jeśli mam kilka zdjęć filmów rodzinnych i innych bzdur, siedzi tam i kręci się, ale jeśli go nie biorę, to nawet go nie słyszę. Hitachi to według mnie dobra firma i powinieneś się o tym poinformować, zanim otworzysz usta, jeśli chcesz, możesz i myśleć o przyszłości. I nie bierz mnie z „wyjątkiem, który wzmacnia regułę”, ponieważ nie wiesz, ponieważ wciąż znam 3 osoby, które bez problemu używają dysków twardych firmy Hitachi. Firma była jednym z pierwszych producentów twardych dysków w o ile wiem, i ma tylko produkty o wysokiej wydajności w innych dziedzinach. Na przykład profesjonalne kamery wideo o wysokiej wydajności (wiele telewizorów używamy ich), serwery i inne części sieciowe, części sprzętowe używane w przemyśle motoryzacyjnym i wiele więcej.

  39. chrześcijański powiedział

    więc chcę pokazać jak to zrobić procesor.am podkręcania płyty głównej ASUS Intel core2duo E7200.Si I p43 p5kr na sockhet 775

  40. Radu powiedział

    Cześć
    Ładny poradnik Cristi ale można zrobić i wam poradnik jak skonfigurować komputer za mniej wokół ŠUMET z 15 million'd chciał zabrać i teraz, jak szybko nowy komputer go wokół EUR 15 mln gdybyś mógł mi pomóc dziękuję dokonywania samouczek.
    powodzenia

  41. stefan powiedział

    witam byłby zainteresowany siebie i komputera znajdującego 40-45mil platforma piaszczystej bridge.nu chcę zrobić naprawdę zainteresowany overclok marcu, ale wyższą moc obliczeniową i wideo karty 1gb gdr5 każda pomoc jest bin venit.iar poradnik jest bardzo tinrtio robił tak dalej

  42. pop ionel powiedział

    ami jestem gotów sprzedać komputer i chcę, aby przejść do Sandy Bridge, lat teraz mam pc, że są zadowoleni, ale ami zrobić z tym nowym roku ochiul.am konfiguracji platformy do tej pory: Komputer:
    System operacyjny Microsoft Windows Vista Home Edition
    Service Pack Service Pack 2
    4.09.00.0904 DirectX (DirectX 9.0c)
    Nazwa komputera Gigabyte (GIGABYTE)
    Nelutu Nazwa

    płyta główna:
    Pentium III Xeon Typ procesora Intel, 2900 MHz
    Nazwa płyty głównej Nieznane
    Mikroukład płyty głównej Nieznane
    3328 MB pamięci systemowej
    Award Modular Typ BIOS (12 / 30 / 08)
    Porty komunikacyjne Port komunikacyjny (COM1)
    Porty komunikacyjne Port drukarki (LPT1)

    Wideo:
    Karta graficzna GeForce GT 9500
    Karta graficzna GeForce GT 9500
    Generic PnP monitora monitora [Nodb] (85LMTF037845)

    Multimedia:
    Adapter audio High Definition Audio Controller [Nodb]

    przechowywanie:
    10-portowy kontroler pamięci masowej Serial ATA Intel (R) ICH2 Family Controller 2 - 3A26
    10-portowy kontroler pamięci masowej Serial ATA Intel (R) ICH4 Family Controller 1 - 3A20
    Standardowy Dual Channel PCI IDE Kontroler IDE Controller
    Kontroler SCSI / RAID Host Controller SCSI MagicISO
    Kontroler SCSI / RAID Inicjator iSCSI firmy Microsoft
    Napęd dyskietek Floppy
    Urządzenie SAMSUNG HD161HJ ATA Dysk
    MagicISO Wirtualny napęd optyczny DVD ROM0000
    Napęd optyczny Urządzenie SH-S223F TSSTcorp CDDVDW ATA
    Inteligentne HDD status nieznane

    przegródki:
    C: (NTFS) 76315 MB (MB wolnego 11730)
    D: (NTFS) 76308 MB (MB wolnego 16667)
    149.0 GB pojemności (27.7 GB wolnego)

    Urządzenia wejściowe:
    Standardowa klawiatura PS / 2 Keyboard
    Mysz Mysz zgodna z HID

    Sieć lokalna:
    RTL8168C karta sieciowa Realtek (P) / 8111C (P) Family PCI-E Gigabit Ethernet NIC (NDIS 6.0) (192.168.1.10)
    Adapter sieciowy VirtualBox Host-Only Ethernet Adapter (192.168.56.1)

    urządzenia:
    Drukarka Microsoft XPS Document Writer
    Kontroler Intel USB1 (R) Rodzina ICH10 Uniwersalny kontroler hosta USB - 3A34 [NoDB]
    Kontroler Intel USB1 (R) Rodzina ICH10 Uniwersalny kontroler hosta USB - 3A35 [NoDB]
    Kontroler Intel USB1 (R) Rodzina ICH10 Uniwersalny kontroler hosta USB - 3A36 [NoDB]
    Kontroler Intel USB1 (R) Rodzina ICH10 Uniwersalny kontroler hosta USB - 3A37 [NoDB]
    Kontroler Intel USB1 (R) Rodzina ICH10 Uniwersalny kontroler hosta USB - 3A38 [NoDB]
    Kontroler Intel USB1 (R) Rodzina ICH10 Uniwersalny kontroler hosta USB - 3A39 [NoDB]
    Kontroler Intel USB R (R) Rodzina ICH2 Ulepszony kontroler hosta USB - 10A3A [NoDB]
    Kontroler Intel USB R (R) Rodzina ICH2 Ulepszony kontroler hosta USB - 10A3C [NoDB]
    Urządzenie USB Urządzenie USB interfejsu HID

    ——– [DMI] —————————————————————————————————————

    [BIOS]

    Właściwości BIOS:
    Producent Award Software International, Inc.
    wersja F9c
    Data produkcji 12 / 30 / 2008
    Rozmiar 1024 KB
    Urządzenia startowe Floppy Disk, Hard Disk, CD-ROM, ATAPI ZIP, LS-120
    Funkcje Flash BIOS, cień BIOS, wyboru Boot, ESD, BBS
    Obsługiwane standardy DMI, APM, ACPI, PnP
    Rozbudowane funkcje PCI, USB

    [System]

    cechy systemu:
    Producent Gigabyte Technology Co., Ltd.
    Produkt EP43-DS3L
    ID unic 00000000-00000000-0000001F-D0944B66
    Budzenie typu włącznik

    [Płyta]

    Atrybuty płyty głównej:
    Producent Gigabyte Technology Co., Ltd.
    Produkt EP43-DS3L
    wersja xx

    [Podwozie]

    Podwozie atrybuty:
    Producent Gigabyte Technology Co., Ltd.
    stacjonarny

    [Kontroler pamięci]

    Funkcje kontrolera pamięci:
    Sposób wykrywania błędów 8-bit parzystości
    Nic korekcji błędów
    Obsługuje pamięci 1-Way Interleave
    Aktualny Memory Interleave 1-Way
    Napięcia obsługiwane 5V
    Maksymalna pojemność modułu pamięci 1024 MB
    Gniazda pamięci 4

    [Procesory / Intel (R) Core (TM) Duo CPU 2]

    cechy Procesor:
    Producent Intel
    Wersja Intel (R) Core (TM) Duo CPU 2
    266 MHz Częstotliwość zegara zewnętrznego
    4000 MHz Maksymalna częstotliwość taktowania
    Aktualny MHz taktowania 2266
    Central Processor Type
    1.0 napięcie V
    Na stanie
    Socket 775

    [Cache / Internal Cache]

    Cechy cache:
    Rodzaj Domestic
    Na stanie
    Write-Back tryb pracy
    Maksymalny rozmiar 64 KB
    Zainstalowana 64 KB
    Synchroniczny SRAM Type Pomoc
    Aktualny synchroniczny SRAM Type
    Wewnętrzne gniazdo Cache

    [Cache / External Cache]

    Cechy cache:
    Rodzaj Domestic
    Na stanie
    Write-Back tryb pracy
    Maksymalny rozmiar 2048 KB
    Zainstalowana 3072 KB
    Synchroniczny SRAM Type Pomoc
    Aktualny synchroniczny SRAM Type
    Zewnętrzna Gniazdo Cache

    [Moduły pamięci / A0]

    Cechy moduł pamięci:
    gniazdo A0
    Rozmiar MB zainstalowany 2048
    2048 aktywna zdolność MB

    [Moduły pamięci / A1]

    Cechy moduł pamięci:
    gniazdo A1
    Zainstalowana nie zainstalowany
    Nie moc zainstalowana aktywna

    [Moduły pamięci / A2]

    Cechy moduł pamięci:
    gniazdo A2
    Rozmiar MB zainstalowany 2048
    2048 aktywna zdolność MB

    [Moduły pamięci / A3]

    Cechy moduł pamięci:
    gniazdo A3
    Zainstalowana nie zainstalowany
    Nie moc zainstalowana aktywna

    [Urządzenia pamięciowe / A0]

    urządzeń pamięci cechy:
    Form Factor DIMM
    Rozmiar MB 2048
    Prędkość 667 MHz
    Całkowita pojemność 64 bit
    Dane pojemność 64 bit
    Urządzenie Lokalizacja A0
    Lokalizacja ławki Bank0 / 1

    [Urządzenia pamięciowe / A1]

    urządzeń pamięci cechy:
    Form Factor DIMM
    Urządzenie Lokalizacja A1
    Lokalizacja ławki Bank2 / 3

    [Urządzenia pamięciowe / A2]

    urządzeń pamięci cechy:
    Form Factor DIMM
    Rozmiar MB 2048
    Prędkość 667 MHz
    Całkowita pojemność 64 bit
    Dane pojemność 64 bit
    Urządzenie Lokalizacja A2
    Lokalizacja ławki Bank4 / 5

    [Urządzenia pamięciowe / A3]

    urządzeń pamięci cechy:
    Form Factor DIMM
    Urządzenie Lokalizacja A3
    Lokalizacja ławki Bank6 / 7

    [System Slots / PCI]

    Cechy systemu Slot:
    Gniazdo PCI
    Typ PCI
    USE
    32 Szerokość magistrali danych bitowych
    długi

    [System Slots / PCI]

    Cechy systemu Slot:
    Gniazdo PCI
    Typ PCI
    używać Pusty
    32 Szerokość magistrali danych bitowych
    długi

    [Łączniki portów / IDE]

    Port funkcje Złącze:
    Odniesienie Designator wewnętrzny IDE
    Wewnętrzne złącze typu On-Board IDE
    Zewnętrzne złącze typu None

    [Łączniki portów / Secondary IDE]

    Port funkcje Złącze:
    Secondary IDE Wewnętrzne referencyjny Designator
    Wewnętrzne złącze typu On-Board IDE
    Zewnętrzne złącze typu None

    [Porty Złącza / FDD]

    Port funkcje Złącze:
    8251 rodzaj portu FIFO Kompatybilny
    Odniesienie Designator wewnętrzna FDD
    Wewnętrzne złącze typu On-Board Floppy
    Zewnętrzne złącze typu None

    [Porty Złącza / COM1]

    Port funkcje Złącze:
    Port 16450 typu port szeregowy kompatybilny
    Odniesienie Designator wewnętrzna COM1
    Wpisz Podwójny Inline Pin 9 łącznik wewnętrzny (pin wyciąć 10)
    Wpisz zewnętrznego złącza pinowe męskie DB-9

    [Porty Złącza / COM2]

    Port funkcje Złącze:
    Port 16450 typu port szeregowy kompatybilny
    Odniesienie Designator wewnętrzna COM2
    Wpisz Podwójny Inline Pin 9 łącznik wewnętrzny (pin wyciąć 10)
    Wpisz zewnętrznego złącza pinowe męskie DB-9

    [Porty Złącza / LPT1]

    Port funkcje Złącze:
    Typ portu Port równoległy ECP / EPP
    Odniesienie Designator wewnętrzna LPT1
    Wewnętrzne złącze typu pin żeński DB-25
    Zewnętrzne złącze typu pin żeński DB-25

    [Łączniki portów / Keyboard]

    Port funkcje Złącze:
    Typ portu Port klawiatury
    Odniesienie Designator wewnętrznej klawiatury
    Zewnętrzny Typ złącza PS / 2

    [Łączniki portów / Wykryto]

    Port funkcje Złącze:
    Typ portu Port Mouse
    Odniesienie Designator wewnętrzne PS / 2 Mouse
    Wewnętrzne złącze typu PS / 2
    Zewnętrzna Designator referencyjny Wykryto
    Zewnętrzny Typ złącza PS / 2

    [Łączniki portów / USB]

    Port funkcje Złącze:
    Typ portu USB
    Projekt referencyjny Wewnętrzne USB
    Wewnętrzne złącze typu None
    Złącze USB typu External

    [Łączniki portów / USB]

    Port funkcje Złącze:
    Typ portu USB
    Projekt referencyjny Wewnętrzne USB
    Wewnętrzne złącze typu None
    Złącze USB typu External

    ——– [Overclock] ———————————————————————————————————

    cechy Procesor:
    Pentium III Xeon Typ procesora Intel
    Imię Intel (R) Core (TM) Duo CPU 2 E7400 @ 2.80GHz
    rewizja 0001067Ah

    Szybkość procesora:
    Szybkość procesora MHz 2899.84 (oryginalna: 2800 MHz, Overclock: 4%)

    CPU Cache:
    1 KB L32 Cache
    KB pamięci podręcznej danych 1 L32
    2 L3 MB pamięci podręcznej (On-Die, ATC, Full-Speed)

    Atrybuty płyty głównej:
    ID placa de baza 12/30/2008-P43-ICH10-7A89PG0FC-00
    Nazwa płyty głównej Nieznane

    Właściwości BIOS:
    data systemu BIOS 12 / 30 / 08
    Wideo BIOS Data 07 / 08 / 08
    Typ BIOS Award Award Modular BIOS v6.00PG
    Nagroda komunikat BIOS EP43-DS3L F9c
    DMI Wersja BIOS F9c

    ——– [Zarządzanie zasilaniem] —————————————————————————-

    funkcje zarządzania energią:
    Źródło zasilania
    Bez baterii Stan baterii
    Żywotność baterii (naładowana) nieznane
    Żywotność baterii (rozładowany) nieznane
    Urządzenie SAMSUNG HD161HJ ATA HDD
    Monitor ACI19D5: Generic PnP Monitor [Nodb]
    Płyta EP43-DS3L F9c
    Motherboard 12/30/2008-P43-ICH10-7A89PG0FC-00
    DMIMOBO Płyta główna: Gigabyte Technology Co., Ltd. EP43-DS3L
    DMISYS Płyta główna: Gigabyte Technology Co., Ltd. EP43-DS3L
    PCI / AGP 10DE-0640: 9500 NVIDIA GeForce GT [Nodb]
    PCI / AGP 10EC-8168: Realtek RTL8168C (P) / 8111C (P) Family PCI-E Gigabit Ethernet NIC (NDIS 6.0) [Nodb]
    PCI / AGP 1131-7133: Multimedia Controller [Nodb]
    PCI / AGP 197B-2368: Standardowy Dual Channel PCI IDE Controller [Nodb]
    PCI / AGP 8086-244E: Most Intel (R) 82801 PCI - 244E [NoDB]
    PCI / AGP 8086-2E20: procesor z chipsetem Intel (R) 4 Series do kontrolera we / wy - 2E20 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-2E21: główny port PCI Express chipsetu Intel (R) 4 Series - 2E21 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A18: Kontroler interfejsu Intel (R) ICH10 LPC - 3A18 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A20: 10-portowy kontroler pamięci masowej Serial ATA z rodziny Intel (R) ICH4 1 - 3A20 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A26: 10-portowy kontroler pamięci masowej Serial ATA z rodziny Intel (R) ICH2 2 - 3A26 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A30: kontroler SMBus rodziny Intel (R) ICH10 - 3A30 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A34: Uniwersalny kontroler hosta USB z rodziny Intel (R) ICH10 - 3A34 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A35: Uniwersalny kontroler hosta USB z rodziny Intel (R) ICH10 - 3A35 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A36: Uniwersalny kontroler hosta USB z rodziny Intel (R) ICH10 - 3A36 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A37: Uniwersalny kontroler hosta USB z rodziny Intel (R) ICH10 - 3A37 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A38: Uniwersalny kontroler hosta USB z rodziny Intel (R) ICH10 - 3A38 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A39: Uniwersalny kontroler hosta USB z rodziny Intel (R) ICH10 - 3A39 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A3A: Rozszerzony kontroler hosta USB z rodziny Intel (R) ICH10 - 3A3A [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A3C: Rozszerzony kontroler hosta USB z rodziny Intel (R) ICH10 - 3A3C [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A3E: High Definition Audio Controller [Nodb]
    PCI / AGP 8086-3A40: Port główny PCI Express rodziny Intel (R) ICH10 1 - 3A40 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A48: Port główny PCI Express rodziny Intel (R) ICH10 5 - 3A48 [NoDB]
    PCI / AGP 8086-3A4A: Port główny PCI Express rodziny Intel (R) ICH10 6 - 3A4A [NoDB]
    .sa ami asi znać, co myślisz może anbunatati czegoś lub przejść bezpośrednio do Sandy Bridge.multumim na kursie.

  43. pop ionel powiedział

    PM Niestety jest to dość długi

  44. bogdan powiedział

    Zobacz umieścić źródła 2 Koszyk

  45. Andrew powiedział

    Witam Cristi, mogę być zainteresowany, aby zmienić swoją platformę PC Sandy Bridge, ale będzie coś taniej gdzieś 25 milionów gdybyś mógł, Obróciłem się na EMAG, aby zobaczyć co i jak wybraliśmy coś, ale chcę poczuć twój nie chcę koniecznie samouczek, tylko wybiera to, co uważasz za 25 milionów i zrobić przegląd tego, co wybrałam i to, co wybraliśmy, masz więcej doświadczenia i nie chcę marnować pieniędzy gdzie indziej, jeśli chcę Milian 25 czegoś zupełnie bunicel.Astept swoją opinię, dziękuję :) i zdrowie.

  46. Nicu powiedział
  47. Radu powiedział

    ignorant pytanie: czy jest możliwe, że wśród procesorów Sandy Bridge powyżej są procesory, które mają problemy z kontrolerami SATA, takie jak w przypadku chipsetów serii 6 (P67 / H67, itp)? jeśli tak, to w jaki sposób możemy się bronić? Merci

  48. Mihai.m powiedział

    Cristi, na początku trochę sobie zaprzeczasz, albo nie zdaję sobie sprawy… Mówisz, że masz płytę główną nie Wyjście wideo i że jeśli chcemy wyjścia wideo szukać chipset płyty głównej, który jest dokładnie chipset płyty głównej h67.Dar wybrana Ty (Gigabyte PH67A-UD3-B3) Kocham ten szalony szuka bazy z chipsetem p67. i chciałem zapytać, czy płyta nie posiada specyfikacji MHz wspomnienia 2000 częstotliwości możemy korzystać z tej częstotliwości lub weźmie z 1333 MHz? mc i przepraszam, jeśli zdenerwowany.

    • Mihai.mCristi twierdzą, trochę na początku, czy też nie we mnie ... masz ochotę biorąc płytę główną nie Wyjście wideo i że jeśli chcemy wyjścia wideo szukać chipset płyty głównej, który jest dokładnie chipset płyty głównej h67.Dar wybrana Ty (Gigabyte PH67A-UD3-B3) Kocham ten szalony szuka bazy z chipsetem p67. i chciałem zapytać, czy płyta nie posiada specyfikacji MHz wspomnienia 2000 częstotliwości możemy korzystać z tej częstotliwości lub weźmie z 1333 MHz? mc i przepraszam, jeśli zdenerwowany.  

      I nie musi odnosić się do nazwy chipsetu, nie miałem na myśli, że: H67 posiada HDMI, DVI, VGA i P67 nie mieć to ci, którzy VR dedykowaną kartę graficzną należy wybrać P67 pokładzie.
      Gigabyte poczyniła dziwny wybór. Między P67 a różnice H67 są bardzo małe, być może Gigabyte wybrał tę opcję niż na niższe koszty. Zazwyczaj płyty główne, który nie posiada HDMI, DVI, VGA są P o (Sandy Bridge w tej serii).
      Pochodzę z aktualizacją z różnic między H67 i jutro P67.

  49. Mihai.m powiedział

    Wow mc. fain do promptitudine.Nu spodziewać się tak szybko udało nam się inteleg.Pregateam raspunsul.Acum pracę w innym videotutorial około UEFI ale pisać aici.UEFI (Unified Extensible Firmware Interface) oraz technologia Hybrid EFI nie jest to samo jedzenie nie ma chleba? Pt. Znalazłem płytę główną Gigabyte http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3762#ov i nie daję seama.Si sposób, który jest najlepszy z nich, w tym tutorialu (Gigabyte PH67A-UD3-B3) oraz że MSI P67A-GD65-B3?

    • Mihai.m powiedział

      Mihai.m: A tak przy okazji, która najlepiej z niego, tego tutoriala (Gigabyte PH67A-UD3-B3) oraz że MSI P67A-GD65-B3?

      1. Gigabyte P67A-UD5-B3
      2.Gigabyte PH67A-UD3-B3
      3.MSI P67A-GD65-B3
      Aby być bardziej jasne!

  50. costel powiedział

    Witam Chcę powiedzieć, że system oparty na Sandy Bridge Intel rodziny procesorów

    2011 jest rzeczywiście bałagan dla tych, którzy chcą, aby system atsfel mówię już

    Dokument, o ile te firmy Intel uznał swój błąd o nowych procesorów Sandy Bridge

    Dl.Cristi miał do tego konkretnego problemu w tutorialu ale wiesz, każdy z nich może pochwalić

    Młot. Ja osobiście polecam Ci przejść na bardziej solidnej platformy takie jak X58 więcej

    Rozmowy stabilnych cen i tak. jak o Sandy Bridge oczekuje się rozwiązać problem

    http://www.youtube.com/watch?v=JGxMdwJ1Rjk

    • Robert.L powiedział

      costelHej Chłopaki chcę powiedzieć, że system oparty na Sandy Bridge Intel rodziny procesorów
      2011 jest rzeczywiście bałagan dla tych, którzy chcą, aby system atsfel mówię już
      Dokument, o ile te firmy Intel uznał swój błąd o nowych procesorów Sandy Bridge
      Dl.Cristi miał do tego konkretnego problemu w tutorialu ale wiesz, każdy z nich może pochwalić
      Młot. Ja osobiście polecam Ci przejść na bardziej solidnej platformy takie jak X58 dużo i tak maistabila rozmowy cenowe. jak o Sandy Bridge oczekuje się rozwiązać problemhttp://www.youtube.com/watch?v=JGxMdwJ1Rjk  

      Pozwól, że cię oświecić o kwestii niż te od Intela: Pierwszy problem nie jest nowa generacja procesorów Sandy Bridge ale podstawowe chipsety Blace są P67 i H67.
      Z tego powodu zostały wycofane z rynku płyt głównych portów SATA II z zagadnień, a nie tych, które nie mają tego błędu SATA III, a pan Cristi powiedział w innym tutorialu to prawda, podobne do utworzenia systemu znacznie tańsze. Na zakończenie tutaj ten problem jest już stała, dostępne na całym świecie jest nowa seria płyt ocenie.

  51. Daniel powiedział
  52. Karolin powiedział

    Karolin:
    Witam Cristi ciekawy poradnik mam prośbę swojego wysokiego chcesz, aby system konfiguracji aż 3000-3100 lei na Sandy Bridge.
    Chcę, aby mogły być nieco bardziej ostrożny, gdy robisz tutorialelele, albo jesteś trochę zmęczony lub biec zbyt szybko, i zrobić kilka małych błędów, takich jak dodawanie 2 ramę i podstawę dachówka że wybrał to, że płyta obsługa pamięci max do 1333Mhz poszedłem na stronie Gigabyte i przez kilka miejsc, gdzie szukałem, ale nie znaleziono żadnych ponosić ponad 1333Mhz.
    Znalazłem płytę od tych w http://www.mediadot.ro/placi-de-baza/placa-de-baza-msi-p67a-c45-b3 Muszę powiedzieć, że ta płyta może się dokonać bez podkręcania decum co wybrał, bo to są wspomnienia wybrałeś 2000 Mhz i że Gigabyte nie obsługuje więcej niż 1333Mhz.

    W przeciwnym razie jestem bardzo piękne i ciekawe tutoriale i wyglądają jak najszybciej z Sandy Bridge Tutorial w cenie nawet o 3100 Max lei w tym miesiącu przed świętami chciałbym zakupić system.

    Wybrałem ten system i proszę mi powiedzieć, czy to jest w porządku.

    http://www.mediadot.ro/placi-de-baza/placa-de-baza-msi-p67a-c45-b3
    http://www.mediadot.ro/placi-video/placa-video-his-radeon-hd6850-1024mb-ddr5-iceq-x-turbo
    http://www.mediadot.ro/procesoare/procesor-intel-core-i5-2500k-sandy-bridge-box
    http://www.mediadot.ro/memorii/memorie-kingston-ddr3-4096mb-2-x-2048-1600mhz-cl9-xmp-hyperx-blu
    http://www.mediadot.ro/carcase/carcasa-aerocool-rs-9
    http://www.mediadot.ro/coolere/cooler-scythe-mugen-2-rev-b
    http://www.mediadot.ro/surse/sursa-ocz-fatal1ty-series-550w
    http://www.mediadot.ro/hard-disk-uri/hdd-samsung-spinpoint-f3-hd103sj-1tb-32mb
    http://www.mediadot.ro/pasta-termoconductoare/pasta-termoconductoare-arctic-silver-as5

    Poczekaj na odpowiedź jak najszybciej Uwierz pragną wydać rozkaz, ale chciałby, a odpowiedź.
    Dzięki tak dużo tutoriali dobry dzień i powodzenia dalszych tutoriale.

  53. cristi026 powiedział

    Hello friends

    miam dni temu 2 1 nabyte procesor karty graficznej 1K + 2600 4 3 Gb Rami DD1600 MGHz Gniazdo 1155 i chcę poinformować, że:
    Należy zachować ostrożność przy zamawianiu co płyta ma SATA, SATA II i III tj
    EX: tablica, które kaleczą rajd mówię, że ma 4 SATA II i III 4 STAT ale ona ^ SATA III i SATA II 2 ostrożność podczas robienia płyty główne firmy ASUS, za to są nowe pojawiające się nowsze modele EX: P8P67-EVO gniazdo 1155, którzy sprzedają nie umieścić wszystkie carecteristicile na foeum lepiej wejść na miejscu,

    Mam bardziej uwikłany w nowym BIOS Asusa i7 szturchnął mnie we mgle :)) BIOS jest różne dla wszystkich, można chodzić w szafy i myszy

    P8P67 EVO - WER. 3.0
    Procesor I7 2600K Sandy Bridge, 3400MHz
    DDR3 Gb 4, 1600 MGHz
    Muszę powiedzieć, że z, a mój standardowy kolor PC do gier w 35 stopnia
    gry, takie jak Bulletstorm, Call of Duty 7 prototypy

  54. nieznany powiedział

    Co sądzisz o tym systemie: Płyta główna: MSI P67A-G45 Procesor: Intel Core karty i5 2500K Wideo: Palit GeForce GTX460 Inteligentne 1gb GDDR5 SSD TEAMGROUP 32GB SATA-2 Wspomnienia: 2x2GB Syncron 1600MHZ HARD-DISK: Western Digital Caviar Blue 500GB, 7200rpm, 16mb, SATA-3 nagrywarka DVD Asus DRW-24B3LT LightScribe ŹRÓDŁO: CORSAIR CX600 600W ATX2.3 CASE: Raidmax TORNADO

    • Daniel powiedział

      nieznany:
      Co sądzisz o tym systemie: Płyta główna: MSI P67A-G45 Procesor: Intel Core i5 2500KPlaca Wideo: Palit GeForce GTX460 Inteligentne 1gb GDDR5SSD: TEAMGROUP 32GBSATA-2 Wspomnienia: 2x2GB Syncron 1600MHZ HARD-DISK: Western Digital Caviar Blue 500GB, 7200rpm , 16mb, SATA-3 nagrywarka DVD Asus DRW-24B3LT LightScribe ŹRÓDŁO: CORSAIR CX600 600W ATX2.3CARCASA: RAIDMAXTORNADO

      Witam Asi mówi poczekać kilka dni, aż zobaczysz karta graficzna MSI nVidia GTX 560 TWOJA Hawx Twin Frozr III to klejnot w cenie nieznacznie wyższe Palit, nie tak wyblakłe tak źle, ale MSI ma wyższe częstotliwości i lepsze chłodzenie niż śmiem twierdzić najlepsze chłodzenie, które można znaleźć kartę graficzną bez zmian. Jednak to, co wybrałeś jest całkiem dobry system. I jeszcze jedno chłodnicy po rynku byłoby dobre, jeśli nie masz pieniędzy Cooler Master Hyper 101 lub TX3 są wystarczająco chłodnicy tanio tego, co może i są bardzo dobre, ale jeśli spory powiedział i Cristi Scythe Ninja3 i Mugen 2 (rev b najlepiej) są bardzo dobre.

  55. wisterio powiedział

    http://www.mediadot.ro/wishlist/13374/
    Pytam, czy niektóre z tym komputerem jest dobre

  56. AR0N powiedział

    http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html
    Nie płaczcie amd bulldozer
    http://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=AMD+Opteron+6176+SE
    AMD SCORE dla wszystkich ubóstwo pozostanie kurz, jeśli uważasz, że AMD pokonać Intel Pentium Tak, jeśli porównać z 4.
    Plotka głosi, że surowe wydajność na rdzeń jest wciąż obecny poziom Intela (Ivy Bridge wchodzi w rachubę). Jeśli więcej "chybienia" i generacji następcą Bulldozer nie zobaczyć ich zbyt dobrze.
    DZIECI !!! PERFORMANCE domaga się pieniędzy !! KOMPUTERA € BEST OF każdego punktu widzenia SALT 5000LEI !! HISTORIA wydajności AMD !!!
    FAN LUB NIE INTEL AMD PERFORMANCE ALE ADOR

    http://www.mediadot.ro/wishlist/13374/

  57. Chrys powiedział

    I pilnie recenzję dla:

    http://www.emag.ro/wishlist/6439202285

    Obudowa i DVD-RW AM). Co o tym sądzisz?

    Oczekiwanie na wydanie opinii doradczych!

  58. mihai1307 powiedział

    cześć cristi, byłbym zainteresowany, gdybyś mógł zrobić samouczek na temat rodziny procesorów AM3 + FX, skusiłbym się na jeden i płytę główną związaną z tym procesorem (czekam na pomysły od Ciebie) dziękuję…

  59. ktoś powiedział

    Salut!
    MSI Z68A-G43 (G3) Gniazdo 1155
    Intel Sandy Bridge Rdzeń 7k I2600 MHz 3400 8 1155 MB Gniazdo Box
    Jest to dobry wybór?

  60. Sergiu powiedział

    Witam, proszę o pomoc 760GM-E51 MSI obsługuje procesor AMD Phenom II BE AM3 X4 strona 955GHz 3.2 2 + 6M 125W http://www.msi.com/product/mb/760GM-E51.html#/?div=CPUSupport BE nie ma końca, a co to znaczy.

  61. Silviu powiedział

    Witam, mam jeden komentarz od wybranej konfiguracji, dlaczego wybraliście twardą SATA3?

Speak Your Mind

*